Dzisiaj sobie wstałem o 3: 30 rano. Pokręciłem siępo domu , zjadłem kanapkę i poszedłem do swojego komputera. Przy okazji nakarmiłem akwarium. Cały czas rozpracowuję Blendera 2.90 i pomyślałem, że zrobię teksturowanie materiału plastikowego w kolorze czerwonym. Do tego jakąś podstawkę i podłączę dwa światła ,aby lepiej było widać kolory. Można sprawdzić jak wychodzi rendering w Cycles lub Eevee. Więc do tego jeszcze podłączyłem kamerkę, żebyście widzieli mnie białego człowieka.
Today I got up at 3:30 in the morning. I wandered around the house, ate my sandwich, and went to my computer. By the way, I fed the aquarium. I'm still working on Blender 2.90 and thought I'd text red plastic material. For this some kind of stand and connect the lights to better see the colors. You can check how rendering works in Cycles or Eevee. So I also connected a webcam to this, so that you can see me a white man.
Heute bin ich um 3:30 Uhr morgens aufgestanden. Ich ging durch das Haus, aß mein Sandwich und ging zu meinem Computer. Ich habe übrigens das Aquarium gefüttert. Ich arbeite die ganze Zeit an Blender 2.90 und dachte, ich würde rotes Plastikmaterial schreiben. Dazu eine Art Stand und verbinden Sie die Lichter, um die Farben besser zu sehen. Sie können überprüfen, wie das Rendern in Cycles oder Eevee funktioniert. Also habe ich auch eine Webcam daran angeschlossen, damit du mich als weißen Mann sehen kannst.
Rendering Engine Eevee
Rendering Engine Cycles
Blender 2.92 tworzenie materiału tekstury Plastiku. Rendering Engine Cycles lub Eevee.
Funkcja :
Materiał Output
Mix Shader x2
Gloss BSDF x2
Diffuse BSDF
RGB Curve
Layer Weight
RGB Curve
Blender 2.92 creating a Plastic texture material. Rendering Engine Cycles or Eevee.
Function:
Output material
Mix Shader x2
Gloss BSDF x2
Diffuse BSDF
RGB Curve
Layer Weight
RGB Curve
Blender 2.92 erstellt ein Kunststoff-Texturmaterial. Rendern von Motorzyklen oder Eevee.
Funktion:
Ausgabematerial
Mix Shader x2
Glanz BSDF x2
Diffuses BSDF
RGB-Kurve
Schichtgewicht
RGB-Kurve
Komentarze