
'Sphere' offers many possibilities. Blenders surprise more and more with their possibilities. Today is the construction of outer space. A world-building and repair tool. Keys that allow you to create a world from your imagination.
To zaczynamy 👀
Otwieramy Blendera i na początek mamy sześcian. Zaznaczamy obiekt i wciskamy [Delete]
This we start
We open Blender and to start with we have a cube. Select the object and press [Delete]
Wybieramy [SHIFT + A] →Mesh → UV Sphere 🠆 [Enter]
1. New material 👉Klik
Principled BSDF from Blender.org
Zasadniczy BSDF który łączy wiele warstw w jeden łatwy w użyciu węzła. Opiera się na modelu opartym na zasadach Disneya, znanym również jako moduł cieniujący „PBR”, dzięki czemu jest kompatybilny z innymi programami, takimi jak Pixar's Renderman ® i Unreal Engine ® . Tekstury obrazu malowane lub wypalane za pomocą oprogramowania takiego jak Substance Painter ® mogą być bezpośrednio powiązane z odpowiednimi parametrami tego modułu cieniującego.
Ten moduł cieniujący „Uber” zawiera wiele warstw do tworzenia różnorodnych materiałów. Warstwa podstawowa to kontrolowana przez użytkownika mieszanka między rozproszeniem, metalem, rozpraszaniem podpowierzchniowym i transmisją. Do tego warstwa lustrzana, warstwa połysku i warstwa lakieru bezbarwnego.
Inputs - wejścia
Base color - kolor bazowy (Rozproszony lub metalowy kolor powierzchni.)
Bump - guzy | Invert - odwrócenie | Strength - siła | Distance - dystans | Height - wysokość | Normal - normalny
Komentarze