Blender 2.91 moon 3D

 

'Sphere' daje wiele możliwości. Blender coraz bardziej zaskakuje swoimi możliwościami. Dzisiaj budowa przestrzeni kosmicznej. Narzędzie do budowy świata i naprawy. Klucze ,które pozwalają na stworzenie świata z wyobraźni.

'Sphere' offers many possibilities. Blenders surprise more and more with their possibilities. Today is the construction of outer space. A world-building and repair tool. Keys that allow you to create a world from your imagination.






To zaczynamy 👀

Otwieramy Blendera i na początek mamy sześcian. Zaznaczamy obiekt i wciskamy [Delete]

This we start

We open Blender and to start with we have a cube. Select the object and press [Delete]

Wybieramy [SHIFT + A]  →Mesh → UV Sphere 🠆 [Enter]


SHADER EDITION - [ SHIFT+ F3 ]


SHIFT+A dodajemy materiały


1. New material 👉Klik


Material Output - materiał wyjściowy | Surface - powierzchnia | Volume - objętość ilość | Displacement - przemieszczenie


Principled BSDF from Blender.org

Zasadniczy BSDF który łączy wiele warstw w jeden łatwy w użyciu węzła. Opiera się na modelu opartym na zasadach Disneya, znanym również jako moduł cieniujący „PBR”, dzięki czemu jest kompatybilny z innymi programami, takimi jak Pixar's Renderman ® i Unreal Engine ® . Tekstury obrazu malowane lub wypalane za pomocą oprogramowania takiego jak Substance Painter ® mogą być bezpośrednio powiązane z odpowiednimi parametrami tego modułu cieniującego.

Ten moduł cieniujący „Uber” zawiera wiele warstw do tworzenia różnorodnych materiałów. Warstwa podstawowa to kontrolowana przez użytkownika mieszanka między rozproszeniem, metalem, rozpraszaniem podpowierzchniowym i transmisją. Do tego warstwa lustrzana, warstwa połysku i warstwa lakieru bezbarwnego.

Inputs - wejścia

Base color - kolor bazowy (Rozproszony lub metalowy kolor powierzchni.)

Bump - guzy | Invert - odwrócenie | Strength - siła | Distance - dystans | Height - wysokość | Normal - normalny

Face - twarz| color-kolor | scale - skala | detal - szczegóły | roughness - chropowatość | distortion = zniekształcenie
Point - punkt | location - lokalizacja | rotation - obrót | scale - skala
 
Generated - generator | Normal - normalny stan | UV - mapowanie przestrzeni 3D na 2D | object - obiekt | camera - kamera | window - okno | reflection - odbicie


Blender, blending color, light and texture. 




Komentarze